T. C. Lang

Ezt olvastam - Velencei Rita: Kávé és krémes

2017. március 08. - T. C. Lang

Erősen töröm a fejemet, mikor olvastam utoljára effajta könnyed, romantikus történetet. Azt hiszem, decemberben Nádasi Krisztől Az én Diótörőm című kisregényt, előtte pedig… talán a Bridget Jones naplóját, de már több éve annak, hogy utoljára elővettem Helen Fielding könyvét. Pedig kifejezetten szeretem ezt a műfajt és az élményt, amit nyújt.

kaveeskremes.JPGKávé és krémes - és forró csoki

Már egy ideje szemeztem a Kávé és krémessel, ezért nagyon megörültem, amikor Velencei Rita Valentin-nap alkalmából 1+1 akciót hirdetett a könyveire – de ahogy az lenni szokott, aznap teljesen kiment a fejemből, és lecsúsztam róla. Feliratkoztam a hírlevelére, és mit találtam március elsején a virtuális postaládámban? Egy e-mailt, amelyben az szerepelt, hogy a feliratkozók megkapják ajándékba a Kávé és krémes elektronikus változatát. Naná hogy két kézzel kaptam utána!

A regény főszereplője Annamari, a 28 éves oktatásszervező lány, aki – noha még visszasírja régi kedvesét – a társkeresés ösvényére lép. Itt kezdődnek a bonyodalmak: egymás után következnek az emlékezetesnél emlékezetesebb randik… és persze a munkahelyén sem egyszerű az élet!

kave_es_kremes.jpg

A könyv felidézte bennem hajdanvolt lányságom emlékeit, amelynek köszönhetően kétszer olyan jól szórakoztam a történeten (ennyire félresikerült randevúim azért nem voltak – bár…). Imádtam, hogy rengeteg magyar sláger „csendül fel” benne, ezeknél kicsit megálltam, és eldudorásztam magamban őket. Szerettem a történet hétköznapiságát, ami mégis egyedi volt. Olvasás közben úgy éreztem, hogy minden párkereső lány „Annamari”, hiszen mindegyik hozzá hasonlóan vágyik az Igazira (akire általában senki sem az első próbálkozás alkalmával akad rá, és ez alól a főszereplő sem kivétel), mindet ugyanolyan kétségek gyötrik, mint őt – legfeljebb kicsit kevesebb krémest esznek. :) Szimpatikus volt a főhős, tejesen bele tudtam élni magam a helyzetébe, viccesek voltak a megjegyzései. Egy-egy mulatságos jelenetnél kitört belőlem a kacaj (mit kacaj, nyerítés), és könnyek közt olvastam fel az adott részt a családomnak.

Talán egy kicsit sok volt már Tibiből (főleg ennyi idő távlatából), és néha nehezen bírtam követni a sok férfinevet, viszont a történet nagyon magyar, a karaktereket szuperül elkapta az írónő (Terka néni - hahaha), a stílusa eszméletlen jó – elképesztően jól szórakoztam rajta! A romantikus könyvek kedvelőinek kötelező darab! Gyanúsan újraolvasós! :)

A könyvet letölthetitek vagy megrendelhetitek nyomtatott formában Velencei Rita honlapjáról.

*

Tetszett a cikk? Osszátok meg ismerőseitekkel is!

Megtaláltok a Facebookon és az Instagramon is.

Ajánlom figyelmetekbe a DIY projektjeimről és az újrahasznosításról szóló bejegyzéseimet, illetve a
könyves beszámolóimat és az interjúimat.

Iratkozzatok fel a hírlevélre, hogy értesüljetek a friss bejegyzésekről, DIY ötletekről és akciókról, és töltsétek le az ajándék novellát!
Feliratkozom

A bejegyzés trackback címe:

https://tclang.blog.hu/api/trackback/id/tr7212323489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása