T. C. Lang

Az ihlet forrása

2014. január 07. - T. C. Lang

Woody Allennek Scarlett Johansson (is volt) a múzsája, Tarantinonak Uma Thurman, nekem a Zene. Képes vagyok egyetlen számot órákig hallgatni, mely tulajdonságommal őrületbe kergetem a környezetemet, viszont kiapadhatatlan ihletforrást biztosít számomra.

Egyik alkalommal, amikor meglátogattuk a szüleimet, eltereltek bennünket a szokásos útvonalunkról. Ősz volt, rossz idő, sötétedett. A rádió szólt a háttérben, és meghallottam egy dallamot, amit ismertem már korábbról, de akkor valahogy másként hatott rám. Előkaptam a telefont és rögzítettem, hátha öcsém meg tudja mondani az előadót vagy a szám címét, mert a mai zenékben nem igazán vagyok jártas. Mint kiderült, a The Pussycat Dolls Hush hush című száma volt az. Az ötödik fejezet írása közben szinte csak ezt játszotta a lejátszó.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tclang.blog.hu/api/trackback/id/tr95744907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása