T. C. Lang

Ezt olvastam - Velencei Rita: Gwendolyn/Levendulaméz

2017. október 18. - T. C. Lang

Velencei Rita Gwendolyn című kisregényének próbaolvasója voltam, sőt, bizonyos értelemben „keresztanyja” vagyok a könyvnek, ugyanis az írónő Facebook-követői három lehetőség közül az általam javasolt „Manor House titka”-t választották alcímnek. :) Már a szerkesztés előtti történet is elbűvölt engem, a végleges változat pedig június óta várta, hogy a kezembe kerüljön, ugyanis még a Könyvhéten vásároltam meg és dedikáltattam az írónővel, a Levendulamézzel együtt.

 Tovább

A bejegyzés trackback címe:

https://tclang.blog.hu/api/trackback/id/tr213015022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása