T. C. Lang

Ezt olvastam - Duzmath Csaba – Keresztesi Dorottya: A rejtélyes Starbook

2019. február 13. - T. C. Lang

Keresztesi Dorottya nevét a Rejtelmes karácsonyok című könyv kapcsán ismertem meg, amelyben helyet kapott egy kisregénye, a Félbetépve. Kevés történet van, amin annyit sírtam, mint ezen. Az ő Facebook-oldalán találkoztam először A rejtélyes Starbook című regénnyel, és rögtön felkeltette a figyelmemet. Habár nem vagyok elvakult sci-fi rajongó, érdekel a környezetvédelem, és kíváncsi voltam, mit sütött ki a szerzőpáros a kettő vegyítéséből.

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

T. C. Lang (@tclang.szerzo) által megosztott bejegyzés,

A képen szereplő dekorációkat – a földgömböt leszámítva – hulladékokból készítettem.

Tovább

A bejegyzés trackback címe:

https://tclang.blog.hu/api/trackback/id/tr3514620168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása