T. C. Lang

A Lámpás nyomában megfoganása

2013. november 27. - T. C. Lang

Amint leültem a gép elé, már tudtam. Angyal-ember. Ember-angyal. Pont. Meglehet, hogy egyetlen karaktert sem voltam képes bevinni, de tudtam, hogy ők lesznek a központi figurák. Tehát a fogantatás akkor következett be, amikor leültem a székre. Tiszta sor volt, hogy egy lány, egy fiatal nő lesz a főszereplő, mint ahogyan az is, hogy egy angyalba fog beleszeretni. Mélyen belülről jött, képtelen vagyok szavakba önteni.

De vajon kell-e, érdemes-e ennél jobban firtatni a témaválasztás okát, a gyújtópontot? Szerintem nem. Megszállt az ihlet, és kész.


Iratkozz fel a hírlevélre, hogy értesülj a friss hírekről, DIY ötletekről és akciókról!

Feliratkozom

A bejegyzés trackback címe:

https://tclang.blog.hu/api/trackback/id/tr285659847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása