T. C. Lang

A címválasztás

2013. december 09. - T. C. Lang

A címet nehezebb volt kiötleni, mint megírni a könyvet. Már rég elvégeztem az utolsó simításokat is, amikor még mindig nem adtam neki nevet. Három éven keresztül „00verzió” megnevezés alatt tároltam.

Ilyen címmel mégsem jelenhet meg!

Az egyik első gondolatom az Angyali szerelem volt, azonban túl akciódús lett az írásom egy ilyen romantikus címhez.

Amikor belefogtam a könyvbe, úgy terveztem, hogy a hangsúly a romantika mellett az apokalipszis lovasainak felkutatásán lesz, és ehhez kapcsolódó címen törtem a fejem. Ám a történet tovább szőtte önmagát, túlnőtt a lovasokon.

Szóba jött a Pokoli küldetés, azonban nem akartam, hogy a könyvemet összekeverjék egy fanfictionnel. Pedig ez a küldetés mindenféle értelemben pokoli!

Felmerült még A kulcs, A kulcs nyomában, A Mennyek Kulcsa és még számos variáció.

Valami figyelemfelkeltő, egyben átfogó címre volt szükségem, ami felöleli a sztorit. Így maradtam végül - a beavatottak egybehangzó véleménye alapján - A Lámpás nyomában – a küldetés, mely a Pokolba visz címnél.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tclang.blog.hu/api/trackback/id/tr765683452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása