T. C. Lang

Az álszülés, a biztonsági másolat és a valódi szülés

2014. szeptember 15. - T. C. Lang

Hosszú hallgatásomat egy igazán tanulságos történettel töröm meg. Vonjátok le a következtetést az esetemből, és cselekedjetek nálam előrelátóbban!

2013. február 20-án, egy szép téli napon született meg a könyvem. Még mosolyogtam is a bajszom alatt, hogy (jó) néhány év eltéréssel, de egyazon napon született az öcsémmel. Elégedetten dédelgettem pár napig, és rájöttem, hogy maradt még bennem valami. Irány vissza a szülőszobába, vagyis a gép elé. Az ujjaim csak úgy pattogtak a karakterek között, a szöveg pedig egyre terebélyesedett.

Március elején épp csak csiszolgattam, amikor a pendrájvom elszállt, és vele együtt az utolsó utáni fejezetem. Persze a többi része is, de azok minden fázisban le voltak mentve vagy három különböző adattárolóra. Ez viszont nem. Nesze nekem.

A tanulság: mindenről készíts biztonsági másolatot!

Újra nekiállhattam pötyögni. Annyival könnyebb dolgom volt, hogy csupán fel kellett idéznem, mit írtam korábban. Még megtoldottam egy-két gondolattal, és voilá, elkészült, március 11-én tényleg megszületett az epilógus. Ekkor éreztem igazán azt, hogy kerek a történet!

A bejegyzés trackback címe:

https://tclang.blog.hu/api/trackback/id/tr536701093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása