T. C. Lang

Advent a fenntarthatóság jegyében II.

2018. december 14. - T. C. Lang

Az előző blogbejegyzésemben láthattátok, milyen ötletes adventi koszorúk születhetnek kidobásra szánt, maradék anyagokból, most pedig az újrahasznosítás szellemében készült karácsonyfadíszekre mutatok variációkat.

Hajlamos vagyok felhalmozni itthon sok mindent "Ki ne dobd, az nem szemét!" és "Majd jó lesz valamire!" felkiáltással, és igen, fel is használom őket különböző projektjeimhez. Jól sejtitek, nem könnyű velem együtt élni. (A családom ezt olvasva minden bizonnyal bőszen bólogat.) Bár soha nem is állítottam, hogy az. :)

Szóval, így történt meg, hogy hosszú évek során bespájzoltam bébiitalos adagolókanalakból. Sokszor rájuk feledkeztem, törtem a fejem, mihez kezdjek velük.

adagolokanal1.jpg

Az elmúlt karácsonyokkor Szága rendezte az udvarunkat, ő azonban már a kutyamennyország fenyőiről cseni el a díszeket. Gondoltam, mivel idén biztonságban van a ház előtt nődögélő tűlevelűnk (ami korábban karácsonyfaként funkcionált), ünneplőbe öltöztetem. Igen ám, de mivel? Kintre nem teszek üvegdíszeket – vegyek tucatgömböket, tovább fokozva a műanyagszennyezést? Pfff.

És itt jönnek képbe az adagolókanalak. Lelki szemem projektorán keresztül rögtön megjelent, hogy újjászületnek hiperszuper csillagok formájában, ráadásul ilyen díszei senki másnak nem lesznek.

Tovább

A bejegyzés trackback címe:

https://tclang.blog.hu/api/trackback/id/tr214453492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása