T. C. Lang

Az első fejezet

2013. december 13. - T. C. Lang

Az első megírt fejezet igazából nem az első fejezet volt, hanem az ötödik. Ahogyan haladtam előre a sztorival, úgy változott a stílusom. Visszaolvasva a szóban forgó fejezetet, elszörnyülködtem az írásmódon, a kifejezéseimen, a szóhasználatomon… Meg is inogtam. Feltettem magamnak a kérdést, valóban érdemes írnom? Nem csupán fecsérelem ezzel az időmet?

Azonban ezúttal nem hagytam, hogy pesszimista énem kerekedjen felül, és ismét egy befejezetlen alkotást vágjak a fiók mélyére! Vagy a lomtárba. Inkább átdolgoztam.

Terveim szerint ez a szakasz zárta volna a könyvet, ráadásul nem is olyan befejezést szántam neki, amilyet végül kerekítettem, ám a főszereplők önálló életre keltek, és egyszerűen nem hódoltak be az akaratomnak.

Hogy hogyan is ér véget a történet? Nos, olvasd el az utolsó fejezetet, abból kiderül! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://tclang.blog.hu/api/trackback/id/tr375689892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása